شارژر اصلی آیفون 5 - 6Plus - 6 - 5S - 5C + کابل USB

درباره

احسان موبایل


جدیدترین اخبار موبایل و فناوری را از من بخواهید در این وبلاگ سعی شده تا تمامی نرم افزار های اندروید پر کاربرد و البته با حجم خیلی کم برای شما عزیزان گذاشته شود.قابل توجه است که اخبار از سایت های مختلف گرد آوری می شود و نام منبع در پایین مطلب ذکر شده، و لی تمامی نرم افزار ها از منابع خودم است. با تشکر احسان موبایل

جستجو

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
حمایت از سایت

چگونه شارژر اصلی اپل را از شارژر تقلبی تشخیص دهیم(آموزش)

 

متاسفانه شارژر های تقلبی اپل در تمام دنیا و در ایران خودمان نیز بسیار زیاد شده است و این شارژر های تقلبی سلامت باطری گوشی و حتی سلامت استفاده کنندگان را به شدت به خطر می اندازند.
این شارژرهای تقلبی از نظر ظاهری کاملاً مشابه شارژرهای اوریجینال هستند ولی در این آموزش شما خواهید دید که چگونه با یک نگاه به شارژر اصلی بودن یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید.
در عکس بالا شارژ سمت چپ شارژر اصلی اپل و شارژر سمت راست شارژر تقلبی را نشان می دهد.
در نوشته های روی شارژر تقلبی جمله ی “Designed by Apple in California. Assembled in China” و نام سازنده ی شارژر “Foxlink” حذف شده است که احتمالاً به دلیل منع قانونی و مسائل کپی رایت است ولی همچنان جمله ی “TM and © ۲۰۱۰ Apple Inc.” دیده می شود و حذف نشده است.
همچنین ممکن است در شارژر تقلبی غلط های املایی وجود داشته باشد که در نوشته ها گذاشته می شوند تا از شکایت نقض حق کپی رایت جلوگیری کنند مانند عکس زیر (به نوشتن کلمه Designd و Applg توجه کنید(

 

این نوشته ها و غلط های املایی روی شارژر های آیفون، آیپد،آیپاد تاچ و مک وجود دارند که شما می توانید با کمی دقت آن ها را به راحتی پیدا کنید.
با توجه به اینکه شارژر های تقلبی باعث صدمه رسیدن به باتری دیوایس می شود و امکان آتش گرفتن شارژر و یا ترکیدن باتری را زیاد می کند به شما دوستان عزیز پیشنهاد میکنم شارژری را که می خرید موارد ذکر شده در بالا را در مورد آن چک کنید و در صورتی که شارژر شما تقلبی است از استفاده از آن خودداری کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

  • نوشته شده در پنج شنبه 29 مهر 1395 ساعت 10:38 توسط : احسان | دسته : <-Name-> []
    برچسب‌ها: شارژر اصلی آیفون 5 - 6Plus - 6 - 5S - 5C + کابل USB